2014. május 4., vasárnap

Hagyma, avagy a "rothadó" társadalom

Gondolom mindenki ismeri a hagymát. Sok ember nem szereti, mert könnyezik tőle, ráadásul hagyma evés után elég büdös lesz az ember szája. Ennél már csak az az undorítóbb, amikor a hagyma rohad.

Életemben már elég sokszor ettem hagymát és tapasztaltam  jó párszor hagyma pucolás közben , hogy rohad a hagyma. Ma is éppen hagymát terveztem enni. Több hagymát is elkezdtem pucolni, de nagyon hamar észrevettem, hogy a szép külseje ellenére a legtöbb belülről rohad. Alig találtam pár ép darabot.

A világon számos ember él, közöttük nagyon sok olyan, mint ez a jó pár rohadt hagyma, alig találni köztük igaz embert. De aki, igaz, az tényleg nagyon értékes.  

Tanulság: Ne a külső alapján ítélj, mert a szép külső rejthet jót és rosszat is!!!

Angel (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése